søndag, desember 14, 2008

Kvelds økt på Verket

Etter gullet til håndballjentene og litt juleshopping tenkte jeg det var lurt med en buldre økt, men jeg hadde tydligvis gjort det like bra foran skjermen.. Usj så sliten og så lite energi jeg har! En liten downer for tida tror jeg, kjedelig å ikke kunne trene skikkelig hardt og dra på for fulle mugger! Trenger litt ordentlig stein under fingra!! Vamra opp med litt traversering, deretter gikk jeg på litt lette problemer i første etg. Når jeg går de lette problemen fokuserer jeg på at jeg alltid skal stå igjen på fot, ikke miste fokus og foten av taket / chipsen. Deretter gikk jeg på overhenget i 1 etg igjen, tungt!! Jeg har verdens største ræv når det blir så bratt, mulig jeg må få ut litt beinmarg slik at jeg blir litt letter! Finger'n fungerer greit for tida, den er øm og vond men jeg føler at jeg kan ta i med litt mere med finger'n nå enn i forrige uke, får satse på at det er en god trend for jeg har lyst til å trene finger styrke.

Hjemme ble det fiskegrateng, 100 situps og en runde med strikken.. Deretter senga :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Verdens største ræv sier du?
Hmmm...
Du har ikke en blog til tilfeldigvis?
Hvor du kaller deg Ole?

Stemmer med skuldern og trusa i alle fall...
Birkebeinern og gitt.
Se under skulderoperasjon

http://olefugle.blogspot.com/2007_10_01_archive.html

Ha ha ha

~ Vegard ~ sa...

ha ha ha! Jeg fant ikke noe om ei truse, hva var det? Nope not mine mr! Jeg håper den blir mindre, eller at beina mine blir tynnere :) Nytter ikke å buldre med alle kiloene! he he!

Anonym sa...

Ha Ha.Vega..unnskyld, "Ole" mener jeg ,hadde hatt en skulderoperasjon å fått utlevert en gigaboxer på sykehuset.

Se bildet under avsnittet om skulderoperasjon.

Mikke Mus

Anonym sa...

Her ser du det "Vegard" eller "Ole" hvis du foretekker det i stedet.

http://olefugle.blogspot.com/2007/10/skulderoperasjon.html

~ Vegard ~ sa...

jeg har da ikke vannhode da Senor :)
Det er nok bare et heldig sammentreff, men ett fett ett! he he

Anonym sa...

stor rumpe=stor rumpe
god til å klatre=god til å klatre