tirsdag, desember 09, 2008

En Gekko trening

Igår ble det ingen trening siden jeg fortsatt var dårlig, kjedelig.. Men det var godt å komme igang igjen idag, dro meg bort på Gekko en tur rett etter jobb. Deilig, men ble sliten av ingenting :) Varma litt opp, lagde meg noen halv harde problemer som jeg jobba med. Fortsetter med å stå litt dårlig, små chips, og dra litt lengre strekk. Tenke litt hvordan jeg har kroppen i forhold til takene og på hvordan jeg kan stå. Ryggen er ikke veldig grei om dagen, kanskje ikke så rart når jeg ikke har vært hos chill kiropraktoren min på en måned. Da det datt inn 15 stk 16 åringer stakk jeg avgårde :) En fin økt selvom jeg var sliten!

Hjemme ble det 100 situps med forskjellige benposisjoner og 40 side situps og avslutta med litt korsrygg.

Ingen kommentarer: