torsdag, august 14, 2008

"Siste" tur til Billingstad

Idag hadde jeg den siste turen til Billingstad og tilbake igjen. Gikk fort i regnet på morran, men ble kald på slutten. Og veldig våt!!! Hjemturen var veldig behagelig, varmt og deilig! Men jeg klarte jo å rote meg litt bort på en ny vei ved Høvik.. Men fant fram til slutt!

Fikk gjort unna litt jobb før permisjonen, greit å få unna litt siden jeg skal ha 9 uker sammen med Timo :)

Fikk i meg noen skiver med makrell i tomat og honning, fatters digge honning.

Deretter bar det til Verket for en litt lett buldring, hangboard økt, mage og korsrygg. Fikk behandling av Lisen igjen, Tusen takk igjen! Du snill! Tida gikk litt fort å jeg ble en halvtime for sent ute når Kristin skulle møte barsel jentene til vin.. Beklager Kristin! Det var skikkelig dumt..

Ingen kommentarer: