lørdag, august 16, 2008

Første "ta i" trening

Idag hadde jeg min første buldre økt hvor jeg tok i litt! Utrolig hvor slapp kroppen er blitt og hvor sterk man kan bli på "lette" problemer :) Nå må jeg lære kroppen å ta i litt!! Håpløst! Men jeg får bare kjøre på med en økt i uka hvor jeg prøver å ta i litt max. "Ulv i fåreklær" var vanvittig hard, så jeg får bare jobbe på.. Kan jo gå en gang..

Lisen + + har fått litt dreisen på dkulder'n nå. Den er faktisk bedre enn den har vært noen gang siden skaden kom!! Utrolig deilig følelse :) Nå er jeg bare super giRa !! Kjuge snart !

Etter buldre økta ble det en kjøretur til Bamble slik at bestemor får se Timo, der var han dypt savna.

Så ble det mage, strikk og korsrygg!

2 kommentarer:

Øyvind sa...

be water my friend! :-)

~ Vegard ~ sa...

I'll try my friend!!