mandag, august 18, 2008

God gammel Tyrili økt

Idag hadde Mikke, Kristin og jeg en god gammel Tyrili økt på Verket :) Kjørte først 3 problemer X 2 ganger max pump problemer (15-25 flytt), max pumpen har blitt enda dårligere enn den var.. Skitt as, krysser fingra for at jeg var litt trøtt og slapp idag! Deretter lagde vi noen fete harde problemer, klarte å ta i litt mere enn sist økt. Veldig kult!! Mikke er vanvittig teknisk god, utrolig god balanse og han har en intuitiv måte å buldre på. Ser så lett ut, helt til mr. Rett på veggen går på (Altså meg). Men jeg lærer vanvittig masse av å buldre med tekniker'n Mikke!

Mage, strikk og korsrygg hjemme i stua :)

Satser på at skulder'n tålte julinga han fikk idag, utforderer den kanskje litt vel mye nå. Men jeg kjørte på med Kulde / varme behandlig i dusjen :) Lurer på om Lisen tar seg en tur til Oslo snart igjen, det hjalp med behandligen hennes!!

Ingen kommentarer: