tirsdag, september 16, 2008

Verket med Timo

Idag ble det en fin økt på Verket igjen, etter to dager hvile var det godt å få leét seg igjen. Siden jeg var hos Thai Chi'opraktoren' min igår var jeg sykt sår i korsryggen, er alltid det noen dager til en uke etter behandling. Men treninga var bra, gikk mye lett, ting jeg lagde selv, pluss de gule bulder'ne. Følte at det var en god økt etter at jeg fikk super juling i Nissedal.

Etter økta gikk jeg til Stian på Kampen Fysikalske for en rask overhalling av skulder'n min. Greit å få seg en behandling til før Font :) Stian fikk skvisa litt på skulder'n og nå er den god og øm den også!

Mage, korsrygg og strikk på hjemmefronten :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håper skulder'n din blir bra til Font!

Så er det en ting jeg lurer på: hva er gule buldre?

~ Vegard ~ sa...

Den er nesten helt fin, den er litt opp og ned, men mest opp :)

Det er forskjellige grader som blir indikert med farget teip i stigende vanskelighetsgrad (lett --> hardt):hvit, grønn, blå, gul, rød, svart (og hvis det er helt vilt hardt brukes sølv..)

Nå spiser vi and som bare det snart!!