onsdag, september 17, 2008

Siste økt på Verket

Idag hadde jeg den siste økta på Verket før Font!! Gleder meg vilt til å kjenne sandsteinen under fingra igjen, slite huden så jevnt som bare Font steinen gjør det. Jeg var veldig slapp og burde egentlig ha hvilt, men så stressa jeg blir av å ikke trene så klarte jeg ikke å la være idag heller.. Jeg må lære av Mikke, hvile seg i form! Så nå skal jeg hvile i tre dager til ende :) Torsdag, fredag og lørdag er hviledager! Huff, føles som en evighet, er stressa allerede!

Mikke, jeg hører du har penger, ta deg en tur til oss i Font, jeg trenger "your guidence" kompis :) Vi kan pushe hverandre og støte som bare det :)

Coach, jeg regner med at du kommer en langhælj!!

Hjemme var det strikk, mage og korsrygg for siste gang før vi er på Fransk jord :)

En annen ting, Grattis med "Blå blomster" Rod, you must give me the beta !

Ingen kommentarer: