onsdag, september 03, 2008

Laber buldre økt på Verket

Idag hadde jeg en av de verste buldre øktene på lenge, var vannvittig slapp og klarte ikke gjøre noen ting. Burde egentlig kjørt på med maxpump, men orket ikke.. Vi gikk ned på m-2 og trente mage, push-up's og korsrygg istede, godt å ihverfall bli litt sliten i muskulaturen. Håper jeg ikke har flere av disse øktene før Font!

Her er en liste over buldre jeg har lyst til å teste:

Buthiers Piscine (Massif de l'I)
Contrôle A 7C

Franchard Cuisinière
Petite Folie 7C

Cuvier
Fluide Magnétique 7B+ (7B)

Franchard Ermitage
L'Antre des Druides 7b

Éléphant Ouest
Splatch 7B (7B+)

Roche qui Tourne
Maître à Tribord 7c+

Roche Cannon
36.15 Power 7C (7C+)

Coquibus Longs Vaux
Phobos Moon 7C+ (Dyno)
Bare areten 6C, fet Kristin :)

Roche Avon
Basta 7A+
Fet!!

Hvis noen har noen fete linjer som bør testes av en examens kandidat, så legg gjerne igjen en kommentar :)

Alle buldr'ne over er jo griseharde, men har man et prosjekt så har man et prosjekt :) Lurer på om dette er fullstendig utopi eller om det er en reél sjangs til å utføre prosjektet.

7 kommentarer:

Anonym sa...

yo
du burde teste super joker på franch. isatis,
erik

~ Vegard ~ sa...

Fransk sva buldring :) Syke bein moves på den!! Du får bli med til Font å teste da!!

Anonym sa...

Du har lagt lista høyt ser jeg :)
Selv syns jeg denne ser veldig kul ut: http://bleau.info/cul/173.html
Men den er jo ikke like ballehard som de andre du har på lista da ;)

~ Vegard ~ sa...

Lista må jo legges høyt, desto større mageplask! :)

Takk for bidrag!! :)

Anonym sa...

Oi...linken førte visst bare til området. Mente "Le Toit du Cul de Chien". Står "bare" i 7A/6C, men som sagt ser den morsom ut :)

~ Vegard ~ sa...

Jepp linken funket da fint for meg :) Den skal gjøres om to uker!! :)

Øyvind sa...

Og disse må du gå:

Onde de chock, apremont

Noir desir, rempart

L`insoutenable legrete d`etre stående start, isatis

pancras, mont pivot (!!!FIN!!!)