fredag, september 19, 2008

Bare 12 timer igjen til Font!

Bare 12 timer igjen til Font!

Da var den 3'de hviledag snart gjort, nå skal vi snart på Gardermoen og inn på Norwegian flyet som skal ta oss til Orly -Paris. Været ser veldig bra ut: Været i Font

Nå er det bare å gire oss opp, og møte Jo Montchaussé for å hente pad'er som vi har leid. Disse henter vi på Triathlon de Larchant som arrangeres ved Dame Jouanne feltet.

Gleder meg!!

Vi tar nok den første økta på Éléphant, så kommer Jaffa, Ann Margritt, Ella og Eirin på kveldinga.

GiRa!!

Mikke, hva skjer'a ;) Erik, bestillt buss billett el?

See ya :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei jeg får dessverre ikke tid til tur denne gangen.Nå er dere vel godt i gang på elephant,er forholdene bra? jeg prøvde haute tension (den buldern jeg nevnte) for mange år siden, veldig kult problem. Rett ved siden av ligger hyper tension. Steinen ligger opp mot toppen av rempart, den bør du absolutt prøve!
Kristin, du må jo gå for pers du også:) den 7A`n like ved karma er jo kul, tror den heter bizarre.
jepp jepp nok guiding fra meg, Vegard har vel vært i font 10 ganger?:)

marianne sa...

hei!

ville bare tipse deg om denne siden: diagnose, prognose og treningsprogram for rygg og skulder:) ha det morro i font! http://www.klokavskade.no/no/Skadefri/

Anonym sa...

Når får vi updates fra Font?

~ Vegard ~ sa...

på vei med oppdateringer, tar bare litt tid via mobil :)

~ Vegard ~ sa...

synd du ikke kommer Erik!
See ya