fredag, februar 05, 2010

To digge og gryntende låve økter

Kjørte på med en times økt på tirsdag i låven. Digg temp, kanskje rundt -4 ute, altså sikkert pluss grader inni låven :)


Tisdags buldringa starta med oppvarming i 45 grader'n og fortsatte med 1,5kg vekt bånd på håndledda. Kjørte på problemer jeg akkurat klarte med vektene. God styrkeøkt i veggen.

På onsdag ble det 1 times Catslide økt. Begynner virkelig å kjenne progresjon. Nå tar jeg alle øvelser på tærne, ikke lengre nødvendig med knærne :) Ryggen kjennes bedre og bedre ut, tror faktisk jeg kan trene av meg all smerten etterhvert.

Torsdag kveld var det enda bedre temp, snart sommer inni låven :) 1 1/2t med hard 45 grader's buldring, hadde en økt hvor jeg skulle ta i. Gikk ikke ett eneste av de problemen jeg lagde, men gikk deler av de. Hard økt, sår og øm i fingrene idag, digg!! Fy grisen så fett det er å ha en så kul vegg hjemme!!!!!

Nå er det bestillt tur til Bleau for hele familien fra 17.04-01.05 sammen med Villesen og Camilla :)

Ikveld blir det soffa!!

Ingen kommentarer: