tirsdag, februar 23, 2010

Ny tre sekunders økt i kulda

Litt nytt utseende og profil, litt slitsomt å ha et tall på bloggen når jeg egentlig ikke bryr meg så mye om tallene på bulder'ne. Det var kun et symbol på utvikling, noe som kunne bli misstolka. Så nå kan man bare se det i URL'en.

Det er tydligvis bare for Timo & Ville å starte buldringa snart -> prAna Blog & abckid.net. Lønner seg å starte tidlig :)

Søndag ble det en liten økt med snøen, tung og deilig trening.

Kjørte core øvelsene til Catsliden på søndag kveld, ryggen har virkelig fått en ny vår og jeg kjenner at jeg sitter og står feil raskere nå. Faller ikke like kjapt ut i korsrygg på bratta når ryggen svir litt, deiLig!!

Igår kveld ble det en heller kjølig 3 sekunders økt på låven, det trekker litt for mye varme ut av den eminente buldre hula vår. Er på gang å fôre veggene med plast og glava, men det er ikke så greit når jeg kun har "tida av veien" som de sier før OL starter :) Jeg kjenner god bedring i låse styrken og i bein bruk nå, har kjørt denne øvelsene endel uker nå, god progresjon. Selvom jeg kjenner meg tung i kroppen hvis jeg har en fri buldreøkt. Med tre sekunders øktene tvinger jeg meg til å ta i bruk minste motstands vei og i tillegg bruke beina aktivt. Jeg blir sliten i beina, det er positivt :)

Kaldt i låven når jeg ikke varmer den opp før jeg får ut.

Jaggu har påske marsipanene dukka opp allerede også...

11 kommentarer:

Anonym sa...

YoooMaaan! Har et tips te'rei. Legg termometeret i lomma mens du varmer opp og du skal se temperaturen blir riktig så høy!

Apropos høy...

YeeeeeAAAhh!!!!!!!

Anonym sa...

Ellers ære jo digg å se at du har orddelingsfeil i den nye bloggtittelen også!!!

(genitiv apostrof brukes ikke på norsk)

YuuhuuuuYEAAAAH!!!!!

~ Vegard ~ sa...

yiiihaaaa!!

jeg er til for å irritere ord delings politiet! Oj, der skjedde det igjen gitt!

Skal tezte det med termometeret, god idé!

Anonym sa...

liker den nye blog tittelen! yihaa

~ Vegard ~ sa...

hiv'o'hoi!!

Takker :)
Me too

S. Lomheim sa...

fet tittel, men du må skrive "gaards" og "buldreverden"!

~ Vegard ~ sa...

Javel, så får jeg gi etter :)

Bedre nå :)

Anonym sa...

Superbra! Leserne får respons her på bloggen.

~ Vegard ~ sa...

bra med response for meg også :)

Anonym sa...

Hæ? Har du fjerna orddelingsfeilen??

7C-bloggen uten orddelingsfeil?? Hvis du i tillegg slutter å skrive om alle de dustete trenings greiene - catslide, spikermatte, ball, you name it - så blir det ikke rare greiene igjen.

Gi oss tilbake orddelingsfeil i tittel!

~ Vegard ~ sa...

Så sår og lei du er herr anonym. Du trenger ikke å besøke denne treningsdagboka hvis du syns alt er dustete og rart, Hvis du tente seksuellt på ordelingsfeilene mine, så er det jo bare å skrive de opp på en lapp (du husker dem sikkert..) som du kan ha med toaletten for din daglige! Lykke til!