søndag, januar 04, 2009

35 år og hviledager

Nyttårs middagen, takk for supert lag folkens!

Søt potet suppe med grilla kamskjell og pancetta


Thai inspirert Fish 'n Chips


Reinsdyrplomme med rødløkskompot, østerssopp, gulrot puré og timian sjy


Oste tallerken med bananbrød og eplegelé


Pasjonsfrukt mouss servert med kald applesinsuppe og bringebær sorbet

Igår var jeg i utdrikkingslag for min gamle klatre kompis Marius Kyvåg, gøy :) Idag har jeg 35 års bursdag!

Jeg er på min 5 hviledag idag, regner med ente 7 eller 10 dager med vinterhvile før treninga tiltar igjen :)

18 kommentarer:

Anonym sa...

det der så jo jæsklig godt ut, men den øverste trodde jeg var dessert,men det ligger purreløk oppi?

~ Vegard ~ sa...

Det er en søtpotet suppe med grilla kamskjell og pancetta med vårløk :)

Når blir det Bleau til våren? Vi må bestille!

roffe sa...

Enig med Erik om at det så digg ut!

Gratulerer med dagen! Nå får du ikke bli for utvilt & sterk da ;)

Vi andre sliterene får holde fortet på M2 (som jeg har lært det heter)!

Anonym sa...

åja det stod jo under bildet ;)
jeg er med til font! noen fra verket drar rundt 7 april, de skal bare være ca 4 dager, tenkte å enten sitte på med de hjem eller ned og bo med de dagene, men jeg kan jo ikke være i font i kun 4 dager, hvor lenge blir dere? i font er det forresten blitt forbud i gitene mot sitte på sånn ball og mot å gjøre mage og strikkøvelser!

Anonym sa...

Hei igjen, og forsatt gratulerer. Ville bare se maten og den så god ut - hva med å lage en matblogg som sidespor???

~ Vegard ~ sa...

Det stod ikke under, har lagt det til etterpå :)

Takk Rolf, fett med bursdag!!

Kult Erik, da reiser vi sammen, eller ikke sammen siden du tar buss eller bil, men samme tidspunkt og bor sammen :)

Det er kun de giténe som ligger langt unna Bleau, altså de menneskene som ikke skjønner seg på menneskets komleksitet, som har forbudt dette!

Øyvind sa...

Det beste er jo at det smakte minst like godt som det ser ut!:)

Fikk mye inspirasjon til prosjekt gourmetkokk!!!

Må lære den suppa.

Og grattis igjen forresten..

Øyvind sa...

Det beste er jo at det smakte minst like godt som det ser ut!:)

Fikk mye inspirasjon til prosjekt gourmetkokk!!!

Må lære den suppa.

Og grattis igjen forresten..

Anonym sa...

GRATULURER MED DAGEN!!!

Jeg er sikker med til font jeg og.Et 1/2 år?

Mikke

Anonym sa...

Happy birthday man

C

Anonym sa...

Ha ha ha!
Gratulurer med dagen ja...

Mente Gratulerer med dagen!!

Mikke

~ Vegard ~ sa...

Takk, takk Mikke!
Vi må bestille tur til våren snart :)

Jeg gleder meg maks til Prosjekt Gourmet mann er oppe for fullt Øyvind :) Du er seff invitert som Author!

Jokkesen sa...

Faen, det er dette jeg snakker om! Du spiser jo som en hest.

Og dette går coachen god for? Og tar del i???

1) Havregrøt
2) Haregrøt
3) HAVREGRØT!!!

~ Vegard ~ sa...

hehe :)
Jepp det går endel havregrøt iløpet av uka også !

Godt nytt år mr Jokkis!

Anonym sa...

Heisan mr. :)
Grattis med dagen som var ja.
Marianne og jeg er knall gira på å henge med til Font i april, er det mulig for oss og henge oss på med dere ell?

~ Vegard ~ sa...

Takker!!

Seff er det fett :) Vi har ikke bestillt noe enda! Men sier ifra !

Jokkesen sa...

Tror du kan slite hvis du enda ikke har booka Gite for påsken...

~ Vegard ~ sa...

Isåfall reiser vi bare uka før :)