søndag, januar 18, 2009

Traversering

Camilla, Kristin, Timo og jeg stakk opp en tur til Verket idag, siden det var ganske lite folk når vi kom så heiv jeg meg på en 20min travers runde mens jentene og Timo taua litt. Jeg kjenner at jeg tåler litt mere allerede og at grunntreninga har litt effekt. Så gikk jeg en 4 runder på tau, godt med litt oppdrift. Så avslutta jeg med 10 min traversering etter at det ble ganske så folketomt på Verket.

God økt, pumpa som bare det, skikkelig digg følelse :)

Avslutta kvelden med "Ekstrem oppussing USA" og min (Lars Magnus') kjære grønne strikk, kjørte to runder av mitt gamle program.

2 kommentarer:

roffe sa...

2. dag på craget i Hueco. Vi traverserte ingen ting!
R+M+Ø+P

~ Vegard ~ sa...

Ah, deilig!! Heldige menn!!
Det er Ø som har fått meg til det ;)

Støt som pokker, ha det fett!!

Hils Gutta!