mandag, juli 28, 2008

Pensum liste levert av trener'n...

Nå er det best å trene hardt gitt, en vannvittig pensum liste lagt ut av trener'n (Les! ikke for deg da Erik ;) )! Får se å ta i litt snart, ikke bare pusle buldre slik jeg har gjort i lengre tid.

Idag var det sykling i 22 varmegrader kl 0615, deilig!! Sommer'n er digg (når du får trent og brukt opp energi...)! Bare noen dager til Grenserittet, Trym og Ilia stiller også til start. Får prøve å holde de bak meg ihvertfall, ikke lett.. Får gjemme resultat lista etterpå.. På vei tilbake var det neste 100 grader..

Tur retur Oslo - Billingstad idag. Hamburgere til middag, deretter bar det på et griser varmt Verket for en god og våt sirkel økt! Får håpe sirkel treninga gir utslag, er sykt kjedelig.. og blir vilt slien :)

Så ble det seff mage, korsrygg og strikk øvelser.

9 kommentarer:

æ sa...

Hadde vært artig om du sa ifra når du skal klatre den stalkergreia på Hellerud fordi jeg har lyst til å se hva det egentlig er du holder på med...Derfor gi beskjed så kommer jeg og glaner hvis jeg har mulighet og stiller masse eksamensrelevantespørsmål :)

~ Vegard ~ sa...

hehe!
Jepp skal si ifra, problemet er at den Stalker (som Christian har førstebestigelse av) er like hard som prosjektet mitt er.. Så du kan gjerne komme å passe på at jeg ikke slår meg :)

æ sa...

Skal du liksom falle oppå meg da??? Jeg som bare er skinn og bein..

Uansett så hadde det vært gøy å sett på en gang, men jeg gidder ikke å se på inne - det må være ute.

~ Vegard ~ sa...

skal si ifra :)

Øyvind sa...

skal du trene i dag el?

~ Vegard ~ sa...

Jepp, sykler rett til Verket for hangboard økt. Du?

Øyvind sa...

skal buldre i dag. Når er du der?
Vi må jo snart endre litt i rutinene dine igjen, nye øvelser og buldere!:)

~ Vegard ~ sa...

Jeg er der ca. kl 15, passer det? Svett og illeluktende fra syklinga :)

Øyvind sa...

tror det går bra, mulig jeg starter bittelitt før... du få sykle raskt!:-D

ses