tirsdag, juli 22, 2008

En deilig skogstur til frokost

Startet dagen med en sykketur rundt Nøkkelvann, deilig å se litt skog og kjøre på litt grus. Merker at forkjølelsen til Timo er på vei inn i kroppen min også, låra kjentes fine ut men pusten var som en gammel hvalross.. Huff!! Var forkjøla sist jeg sykla Grenserittet også, nå er det bare ei og en halv uke til det rittet.. Skal det alltid være litt tett nese til det rittet?

På kvelden ble det lett buldring, så trente jeg hang board (super bra økt), deretter mage, korsrygg og strikk før jeg avsluttet med lett buldring igjen.

Digg vær as!!

2 kommentarer:

marianne sa...

Hei! En liten fugl hvisket meg i øret at en ung herremann på 34år kaller seg for "gammel"!!! Nuvel Vegard, hvis jeg er så fresco som deg når jeg er 34...om ti år...(tjihi) så skal jeg være fornøyd. Fingeren min er på bedringens vei da! Eller rettere sagt: jeg og Kenneth buldrer som maniacs her i nord!!! Sjekk på bloggen. Har lagt ut noen picturas av wonderland:)

~ Vegard ~ sa...

Så bra med finger'n! Dere ser grisesterke ut :) Vi blir med til wonderland neste gang, garantert!!