tirsdag, august 18, 2009

Kuppmakeren er slått tilbake enn så lenge..

Nå har jeg faktisk hatt min tredje økt uten å fått det inn i dagboka her, har kjørt på med to ganske tunge og litt dårlige bratt økter i taket. God trening, avslutta begge øktene med L-øvelsen (skal ta et bilde av den jeg, har forklart den tidligere men den er vanskelig å forklare). Idag skulle jeg egentlig buldra med hvileguruen, men han droppa meg i siste lita ;) Så da var det bare å troppe opp alene da :) Men seff var det jo plenty av hyggelige folk som vanlig. Det ble litt travers oppvarming, kjente meg ganske ok form, men ble litt kaldpumpa, mulig det er fordi jeg er litt forkjøla. Gikk opp i tredje for en økt som ikke skulle være fullt så bratt som jeg har gjort til nå, lagde mange halvlette og litt vanskelige buldre, fokuserer på halvdårlige til hånd og stå igjen på fot. En skikkelig fin økt, en opptur, digg :)

Avslutta med L-øvelsen til Villesen, en skikkelig god øvelse å ta for å bli skikkelig utslitt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hvordan er det med progresjonen?
Og hvordan måler du denne?

KP sa...

Pass på så du ikke blir skada igjen nå da...er ikke bra å gjøre samme greia hver eneste gang du trener. Lurt å variere litt! ;-)

~ Vegard ~ sa...

Jeg varierer ganske mye faktisk, men takk for omtanken :) Det blir seff mye i bratta, men varierer brattheten. Skader er jeg langtifra tror jeg, føles bra, det er kun korsryggen som er plagsom dessverre.

Progresjon... Tja si det... Det får måles til høsten i Bleau skogen :) Hvis ryggen er snill og grei! Blir dessverre litt få uteøkter siden two kid's from my block trenger pappaen sin.

Anonym sa...

Basisstyrke kan du iallfall måle.
Hva med å velge ut noen tak du klarer å henge kun et par sekunder på og så en gang i måneden sjekke om du klarer å forbedre det. En månedlig hvor-er-jeg-nå-test. Og poste resultatene her på bloggen. Så kan vi følge med.