tirsdag, august 25, 2009

Bratta med gutta!

Idag har jeg hatt den morsomste økta på veldig lenge, Mikke, Rolf og Sven viste meg moovsa i bratta nede. Jaffa bare viste trynet å stakk opp for litt styrke, mens Erikperik fløy rundt å vimsa barføttes på senteret. For første gang på evigheter har jeg tatt i skikkelig, det var ekstremt lenge sida jeg har følt at jeg har tatt i :O FETT!! Vi lagde sykt mange fine buldre i henget, gikk ingen i ett, kun noen flytt av gangen. Lærer sykt masse av disse jålete rumpevrikkende gutta ;) Digg å ta i, ikke bare falle ned på tjukkasen.

Avslutta med L øvelsen, en 10sek runde og deretter en 15sek runde!! Holdt på å spy etterpå!

Hjemme ble det litt spikermatte :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvordan er denne L-øvelsen? Kan du legge ut et bilde?

~ Vegard ~ sa...

jepp skal legge ut bilde :)