torsdag, august 20, 2009

Morsom buldreøkt

Idag fikk vi oss en fin buldreøkt, fin liten gjeng, Charles, Morten og Rolf. Varma litt opp med travers, får veldig kaldpump for tida, mulig det er fordi jeg ikke er helt frisk og rask. Men gikk opp etterhvert å hang oss på de sterke store kara. Vi lagde mange fine buldre, noen som ble gått og andre som ble stående. Jeg er supertrøtt for tida, får ikke helt flyt i buldringa, men det er uansett digg å få bevegd seg litt på veggene :) Ikke så lenge til Font nå, det skal bli utrolig deilig å kjenne sandsteinen under fingra igjen!

Avslutta med litt core og spikermatte hjemme :)

6 kommentarer:

Jakobsen sa...

Har du vært mye i Buthiers? Kan du anbefale noen buldere der? Skal bo to minutter fra Buthiers på høstens tur og har aldri vært på den sektoren før, og siden jeg bare har noen dager trenger jeg en klar og tydelig Plan....

~ Vegard ~ sa...

Jeg har vært endel der, et yndligsfelt :) Alt er egentlig fint der! Alt er høyt!

På bleau.info kan du søke opp disse:
Le Swing Medium

Tror det er dette denne heter, stor arete som ser ut som en båt baug: L'Angle de la Fresque

Nemesis

Navnløs bulder ved siden av Nemesis

Fourmi Verte

Og mange andre fine!!

Jakobsen sa...

Takker og bukker! Høres og, ikke minst, SER bra ut. Fy fasan, den nemesis ser jo nydelig ut! Må få prøvd på de.....

~ Vegard ~ sa...

når skal dere dit? Vi reiser den 24.09! Gleder meg sykt til å kunne ta 'live' på den digge sandsteinen i 2 hele måneder, det blir fett.

Jakobsen sa...

vi skal dessverre bare én uke, 8-16 september. synd, hadde vært hyggelig å vært der samtidig med dere. Ylva og Timo er jo faktisk nesten like gamle.

~ Vegard ~ sa...

det var jo synd, vi kommer ned hælja etter :)