mandag, mai 04, 2009

nest siste dag

jaja jeg rekker å skrive litt tidligere i dag. hadde tenkt å ligge i parken og slappe av, men jeg så på avstand at det var masse slakkline folk der og det gidder jeg faan meg ikke. Jeg ser så jævlig dårlig, går å myser så det kan godt hende det var noen jeg kjente, men det driter jeg i, orker ikke slakkline. Da er det nest siste dag med blogging fra meg. Endelig, dere er vel drittlei, håper dere er det. I går gikk vegard å luska rundt i kulissene, ny-deffa og dritklar for å blogge (trene).
hoho!

(prøvde på legge inn et bilde i avsnittet under, bildet viser Vegard som prøver å snike seg ut fra verket uten at jeg ser det, det kunne vært et jævlig morsomt bilde med et jævla godt poeng fordi vegard liksom ikke skal trene før i morgen, men bilde vil ikke lastes opp, synd)


hilsen erik

14 kommentarer:

Anonym sa...

Bloggen til Vegard har virkelig fått et løft med gjesteblogginga.

Anonym sa...

Men synd at vikaren er ganske håpløs dataanalfabet, hvis han ikke klarer å få opp et bilde. (Er vikaren egentlig den 80+ gamle faren til Vegard, eller noe sånt?!)

erik sa...

hoho! eller haha!

~ Vegard ~ sa...

gjesteblogginga har gjort susen, fått lurt til oss endel nye "kunder" !! FETT!!

Magnus sa...

Nya feta kunder?

Wigar'n sa...

...

Wigar'n sa...

Ja, om inte annat så öker ju antalet kommentarer till bloggen på det här viset... Och det kanske kan anses som bra... Nu däremot, tror jag att jag förstår hur det går till. Förlåt en gammal icke-bloggare hans trevande felsteg i cyber-rymden.
Magnus/Wigar'n

~ Vegard ~ sa...

bare at vi har mange nye lesere siden gjesteblogger'n er så flink til å blogge! :)

See ya Wigar'n

Magnus sa...

Och jag menade att antalet kommentarer ökar för att det tog den här svenske data-analfabeten ett flertal försök att begripa hur det rent faktiskt går till att lägga in en kommentar! Men nu är jag rustad till tänderna och redo att kommentera, irritera och korrespondera! Saknade dig på Verket igår Oh, Store - trodde vi hade date den 4e maj...

Unknown sa...

Er det ikke kvantitet som teller da? Det gjør ikke noe om det ikke er noe innhold i kommentaren. Selv innleggene med tekstlig innhold er jo som oftest meningsløse, så en tom en er like god. Fy faen, jeg kaster en brannfakkel med dette innlegget altså!

Anonym sa...

Grat'lerer med da'n på mandag, Mehmet!!!!

erik sa...

først gir`u meg sparken, også skarru involvere deg som dem sier.

Unknown sa...

Kjeft. Du har sparken igjen!

Unknown sa...

(Og for de som lurer på hvordan man kan få sparken to ganger: Han ble ansatt igjen ganske raskt.)