tirsdag, mai 12, 2009

Kiropraktor og lett buldring

Idag måtte jeg bite i det sure eplet å stikke en tur til Senter for hvile og min trofaste kiropraktor Henrik, han fikk bøyd og tøyd på ryggen min. Det var veldig godt, selvom ryggen begynte å bedre seg så er det ikke alt hvile klarer å fikse. Etter kiropraktoren var jeg veldig øm i ryggen, så jeg dro på Verket for en super lett travers økt, det var veldig digg å ha Kultiration på øretelefona og veggen for meg selv. Etter endel lett travers gikk jeg opp å kjørte litt død henging å moon brettet for å skvise ut de siste kreftene i fingra. Når ryggen ordner seg så føler jeg vel egentlig at formen ikke er langt unna, selv med 4 uker hvile :) Tror det blir sykt mye hvile fram til 26. spetember å vår ferd til Font !!

En annen ting, Øyvind er en super flink læregutt på kjøkkenet! At han super deffa gutten der er så glad i mat er vilt å tenke på :)

Fra Prosjekt gammel mann & 7C

10 kommentarer:

erik sa...

herregud for en skulder, hva spiser ru a ?

Anonym sa...

Svært lite. Går mest i brokkoliavkok.

Gry sa...

Vegard, du ser ut som en kreps.

Anonym sa...

Hvem er det som er på bildet der?

Anonym

~ Vegard ~ sa...

dagens gjettekonk, hvem er det på bilde ?

~ Vegard ~ sa...

Jeg er en steinbukk Grybert :)

erik sa...

Vegard ! jeg har tross alt spilt ishockey i mange år, men den taklinga du gav meg i stad skylder du meg 60 ibux for!!

~ Vegard ~ sa...

he he he! Du kan være glad du ikke møtte meg i hockey utstyr for 20 år sida kompis ;)

Anonym sa...

hvem i all verden er det der???

~ Vegard ~ sa...

Villesen er avbildet her !