fredag, mars 20, 2009

Tauøkt med Marius

Igår ble det en tauøkt med Marius, veldig godt å bevege seg men sliter fortsatt med at halsen blir sår med en gang jeg trener. Nå blir det treningsfri fram til Font, får se om jeg klarer å holde meg unna i hele 8 dager. Hvem har skrudd "Happy feet" på Verket, en veldig fin rute, skikkelig pumpende og deilig! Er det "Happyh feet" himself, eller er det til ære for "Happy feet" fra Pablo? Uansett en veldig fin rute for folk med dårlig fot arbeid, her må det jobbes med "the feets".

Nå får vi bare krysse fingra for at ikke franskmenna (kvinnene) hindrer oss i å lande neste lørdag.

Ønsker Techno og gjengen en god tur til Bleau i hælja, også håper vi middags invitten fortsatt er gjeldene :)

17 kommentarer:

Anonym sa...

Huff, den ruta synes jeg virka helt "umulig"... Men det betyr vel bare at jeg ikke er god nok for den... sukk.

~ Vegard ~ sa...

Neida, bare å kjøre på igjen!! Fin rute!!

Unknown sa...

Når ankommer dokkar font? Vi e der fra 23. Når kommer øyvind?

~ Vegard ~ sa...

Vi reiser til Bleau den 28/3-04/04, Øyvind reiser i Påsken siden det ble færre dager å ta fri, så han ankommer himmelen 04/04.

Anonym sa...

Åssen grad er Happy Feet?

Lykke til videre Vegard! Håper du ikke har kyssesyken.....

Lasse

~ Vegard ~ sa...

Takker!

Regner ikke med at det er det jeg brygger på, da ville jeg nok få beskjed ganske raskt. Men det er nok en liten virus som flyr rundt i kroppen..

Jeg tror den er 7+, men er ikke helt sikker. Fin er den ihvertfall, grønne fine tak!

Jokkesen sa...

Fett! Nå har jeg også fått meg strikk!!! Da mangler jeg bare ball.

Anonym sa...

Var bare et spørsmål om tid :-)

Unknown sa...

Hei Vegard! Ser dere kommer lørdag, hvor lenge blir dere? Har klatret med noen franske i det siste, supre forhold forrige søndag, kaldt og tørt. Og si ifra hvor dere stikker på søndag. Colin

Anonym sa...

Techno, vi savner deg!

Anonym sa...

bra med det her flexi-systemet du har innført vegard. Jeg har nå opparbeidet meg nok tid til å avspasere fra bloggon din i tre uker, men hvem bryr vel seg om jeg ikke skriver her uansett. techno techno,, hvor er techno? jajaja
vi ses i font kamerat!!

~ Vegard ~ sa...

Du finner Techno i Bleau kompis! Naboen våres :) Hvis du savner ham kan du få nr'et hans:

Grattis med strikk Jokk, hvilken farge er den?

Yo Colin!
Jeg sender deg en melding på lørdag kveld, vi skal seff buldre lørdag også :) Blir bare en uke denna våren, men kommer sterkere tilbake til høsten!

En glad nyhet for meg, ikke noe kyssesyke.. hmmm.. men hva er det da mon tro! En mnd hvile var legen's hyggelige melding.. Det blir vanskelig når Bleau står for tur nå. Men da får det bli prosjekt hvile 1 stk mnd når jeg kommer hjem fra tur!

Jokkesen sa...

Hvile gjør man i grava.

Grønn strikk, rund, hul, ikke sånn flat homostrikk.

Anonym sa...

homo meg her og homo meg der

~ Vegard ~ sa...

ja det er mange homofober rundt omkring!

Da kjører vi samme strikk mr, perfekt grep ;)

Jeg skal hvile meg sterk i Bleau og deretter en mnd etterpå..

Jokkesen sa...

Husk ball. Og pumpe. Pluss lappesaker, i tilfelle du havner i uløkka.

Jeg får inntrykk av at 7C målsetinga er satt litt på hold - hva er denne turens mål? I grader, selvfølgelig - ikke sånt sentimentalt piss om å ha det kult med kompiser og sånt. Kanskje Jokken, med erfaring som tidligere medeier i persereiser (solgte meg ut før krakket), kan komme med noen heite tips...

~ Vegard ~ sa...

den er nok satt litt til side akkurat nå, jeg har ikke hatt en skikkelig treningsøkt siden januar.. Så da er det vanskelig å ha noen konkrete mål hvis oppladninga er søplete. Men etter hvile, hvis jeg føler at det trengs etter Bleau, så skal jeg komme så sykt sterkt tilbake!! Ikke så mye sentimentalt her, kun realiteter kroppslig sett.

Ball har jeg brukt to ganger, så lappesaker er unødvendig :) Men takk for godt tips mr!