torsdag, mars 26, 2009

No climbing!

Nå har det ikke vært utført noen klatrebevegelser siden sist fredag for min del, veeeeeeldig lenge sida. Men siden kroppen er i ulage så må jeg bare ta affære! Så nå er forventningene til Bleau satt til null for vårens tur siden jeg ikke har hatt noen gode treningsøkter siden januar. Hvis Bleau ikke virker som en oppkvikker på kroppen så fikk jeg beskjed om en stk hel mnd hvile ifra legen. Heldigvis er det ikke kyssesyken, men det som er frustrerende er at alt så ut til å være perfekt! Alle prøver var fine, manglet ingenting noen sted. Så da får jeg bare sjekke ut formen i Bleau :)

Været ser ut til å være ok der borte ihvertfall.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Slutt å være så negativ. Jeg har ikke trent ordentlig siden mai 2008 pga en eller annen skade i underarmene som aldri blir bra. Og jeg skal til font i påsken! Ikke i form, men det skal bli veldig gøy. Kaffe og kaker i skogen. Sva klatring! Blir konge!

~ Vegard ~ sa...

Hei Torvald,
hvis du syns jeg var negativ så har jeg ordlagt meg feil, jeg er absolutt ikke negativ :) Mulig jeg sutra litt.. Det skal bli ordentlig kult å reise til Bleau for kaffe og kaker i skogen, reiser dessuten med en kjempegjeng :)

Anonym sa...

Nå gleder jeg meg!
Dette blir så bra Vegard!
Bare kline til,6 dager på for faen!
Og Techno skal jeg gi en på trynet,bare for moro skyld!
Får stadig vekk sms fra Vegard og Magnus der nede,de gleder seg stort til vi kommer nedover.
YAHoooooo

Mikke

Øyvind sa...

"6 dager på for faen"!?! HVA SKJER med hvileguru`n???

~ Vegard ~ sa...

ja, 6 dager på var villt mr.hvile master! Jeg trodde vi skulle sitte i skyggen av en stein å bare slappe av jeg?!?

FETT, 6 dager på, vi er heldige!!!

yiiiihaaa

Anonym sa...

Nå har Mester Yoda hvilt så lenge at han har bøttevis av overskudd :-)

God tur nedover da gutta, vi kommer etter til onsdagen :-D

~ Vegard ~ sa...

he he Fett!

Takker, da sees vi neddi der!

Anonym sa...

God tur Vegard, takk for god uer og tips til nøtter i font.

Kan jo starte egen blogg "emda eldere mann & 6c". Nei blir nok ikke noe prosjekt jobbing denne turen, men jeg skal kjenne på noen av de du anbefalte.

jaffa

Anonym sa...

Tror jeg kan endre blogg navne mitt til "stein gammal dyslektiker uten ambisjoner"

jaffa