søndag, februar 22, 2009

Tau økt med trener'n!

To tauøkter på rad med hard klatring er tydligvis ikke kroppen min vant til.. skitt så tungt det var idag! Men en bra økt selvom jeg ikke holdt så godt som igår. Villesen prøvde å piske meg oppover, men det er ikke alltid like lett å få en gammel hund til å bjeffe når du vil det. Nå er det bare å kjøre på med litt harde tauøkter minst en gang i uka, får god flyt og bra for max pumpen :)

Vi avslutta med litt håndbakk og styrketrening :) Kjørte en økt med pyramide død henging og en forforedelig tung død henging på campus listene. 30 sek på og av 6 ganger, på tre forskjellige lister. Huff, klarte dessverre ikke 30 sek enda, men snart :)

En annen ting, jeg tok Erik the giant i å spise noe annet enn brokkoli avkok idag, jeg fikk til og med dokumentert dette.


Litt overraskenede og skuffende å se dette da jeg hadde tiltro til hans effektive måte å blir grisetynn på :)

Fikk meg ett nytt kamera idag :) Auto fokusen har gått bananas på mitt gamle 10D kamera.. Nå er jeg en 40D gutt :) Fett!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Skummelt bilde... Spiser Stælken (eller Mantlekongen, som han prøver å få andre til å kalle ham) kålrabi-oppkok? Kanskje det er enda mer slankende enn brokkoli-avkok?

Anonym sa...

faan i h....manipulert bilde!!
men ja jeg spiser brokkoliavkok og til drikke.. damp fra lufta!

~ Vegard ~ sa...

Bildet taler sannhet :)

Anonym sa...

Vil bare si at det å tryne på flytt ved 3.slynga, for så henge som slakt på hvert bidige flytt, ikke er spesielt bra for maxpumpen.

~ Vegard ~ sa...

he he :)
Sant nok! Jeg er nok og kommer nok aldri til å bli en habil tauklatrer! Synd.. Gjør så godt jeg kan da!

Anonym sa...

Les litt her du bamsen for litt inspirasjon:
http://daniandrada.blogspot.com/2009/02/biomecanica-funcional.html

~ Vegard ~ sa...

Han ligger jo støtt å fint på en ball han der, å super sterk er han også :) Nå fikk jeg blod på tann, giRa på litt ball trening igjen ;)