onsdag, februar 04, 2009

Ny travers dag

Jeg kom meg på Verket i 20 tida, da stod den bronse brune flott statuen Mikke i kassa sammen den flott Camilla. Så da ble det til at jeg ble pratende om Hueco og turen til hvile mannen. ÅÅÅ, fett i Hueco!! Må tilbake dit en gang!!

Etter et tre kvarters tid med preik så bar det inn på klatreveggen, det var lite folk så da gjøyv jeg på med 2x25 min travers. Det er så sykt bra pump trening, digg å kjenne at fingrene bare åpner seg mot slutten. Gøy å teste ut de små takene når underamene kjennes nedfrosset ut, kult å trene :) Avslutta med to runder med død heng på Moon brettet, pyramide trening (det grønne smale fine brettet oppi 2etg). En runde med strake og en med 90 graders bøy på armene. Slitsomt, men utrolig effektiv trening, jeg må bli fingersterk :)

Nå er det rett i køya, bare brødet kan bli ferdig i ovnen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror du begynner å få noe problemer med tastaturet ditt, mangler noen bokstaver her og der ;-)

~ Vegard ~ sa...

he he :)
Ikke så lett å skrive når gluggene vil sove og armene verker!!