mandag, februar 02, 2009

Svett økt på Verket

Etter en bedre middag ble det en sein økt på Verket. Siden det var så masse folk å klatra tau så måtte jeg ta til fornuften å buldre litt :) Ble kun lette buldre, gikk alle grønne, blå og noen gule buldre. Syns det var hardt etter 3 uker uten noe som helst buldring. Korsryggen verker som ei gammel dames hofter, skitt as klarer ikke en gang 1mnd uten den "fordømte" thaichiropraktoeren min.. GRRRR!!

Etter en times tid med buldring ble det en 20 min travers økt når alle hadde dratt ned tauene sine, svetten rant som om jeg var i en badstu, lurer litt på om ikke jeg brygger på noe eller at det er noe som ikke helt slår ut i blomst.

Enkelte dager må man bare klage litt :)

Men nok om det, i Juli kommer det en liten gutt til, FETT!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer!!

Han kan hete Tei.

mikke

~ Vegard ~ sa...

He he :)
Det var akkurat det Rodrigo sa også :)

Øyvind sa...

Grattis Kjekken!:)

Vi får ta en tauøkt sammen en dag snart!:)

~ Vegard ~ sa...

Takker :)

Det må vi, også må jeg se filmen deres snart!!