lørdag, september 27, 2008

Oppdatering fra Font

Endelig litt blog oppdatering, ikke så lett når man ikke har nett tilgang. Vi har buldra masse, startet med ganske rolig fin buldring på Elephant og Bas Cuvier. Litt blått og rødt. Fikk noen forsøk på Carnazina, fet ! Var nesten på sloper'n. Prøve igjen snart!


Her catches det på Saute de Puce. Litt igjen men mulig.


Coup de Lune på Elephant, noen gode forsøk. Sykt fin linje!


En fet utoppings 7A, Narine Droite.



Her er jeg i noen veldig gode forsøk på l'Ange Naif

Føler meg ganske sterk, har hatt to hviledager på rad nå, super giRa! Får håpe hodet er med slik at jeg kan få gått noen fete linjer :)

Au revoir!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei folkens, ser digg ut å ver nere i font. Du ser sykt sterk ut Vegard. Håpe me kan ver med dåkke neste gang til Font. Eg skal til Sveits uke 41, det blir fett trur eg. Hils Kristin og Timo, klem fra Sandnes, græla.

~ Vegard ~ sa...

yo mann :)
Hvorfor ikke komme hit istede? Sveits blir sikkert kjempe! Hvem reiser? Uten Erle og Live? Hils, see ya

Øyvind sa...

Du ser sterk ut vegard! Er det gamle Jo jeg ser spotter i bakgrunnen? Han har vel et og annet bleausardtrick å lære bort?;) Ser ut som jeg ikke kan komme, var ikke så lett å få fri de dagene:(

Håper dee får perfekte forhold, kos dere masse alle 3!

Øyvind

~ Vegard ~ sa...

Så synd at du ikke får fri trener! Jeg har jo klart å da meg en skikkelig strekk på innsiden av høyre lysk! Dritt!

Jepp, gamle men super sterke Jo som spotter, han har jo vilt masse beta på alt mulig :)

Vi skal buldre med ham igjen idag, nytt travers felt på Haute Plaines. Men det spørs jo om låret er litt ute å kjørere.. Utrolig irriterende!

See ya

Anonym sa...

Godt høre at du ikke er helt fremmed for å klatre igjenn allerede nå. Takk for en fantastisk tur. Gleder meg allerede til neste tur.

Hils Kristin og Timo. LA sender et slegkyss til 10mo.
Jaffa