mandag, september 08, 2008

Hangboard økt

Idag hadde jeg den siste hangboard økta før Font. Startet med lett buldring og traversing på tauveggene. Timo sov godt så jeg fikk varma opp ordentlig. Da Timo våkna gikk vi opp til M2 (2etg på Verket) for å kjøre den siste pyramide økta på hengebrettet. Det har hjulpet meg veldig til å bli litt mere fingersterk. Iløpet av perioden (25 juni - idag) har jeg hatt en ca. 8 økter med hengebrett. Det er kanskje den tingen jeg absolutt har hatt nytte av, siden jeg har 92-94kg å bære med meg.

Trente mage, korsrygg og push-ups mellom pyramidene.

Hjemme ble det litt strikk trening :)

Skulder'n er super fin, fikk kjørt seg litt etter litt catching igår.. Men satser på at det bare er litt smerte etterslenging.

Om 2 uker er vi tilbake i den gudommelige skogen igjen!!

Ingen kommentarer: