søndag, september 14, 2008

Juling økt i Nissedal

Igår var det en stor gjeng fra Oslo og omegn, Michele, Villesen (coach), Trond, Rolf, Sverre, Espen, Reidun, Jan-Frederik, Embret og Joachim (+++)! Nesten som Klatreverket, bare litt kaldere :) 1 grad kl 2200! Starta med noen lette buldre, deretter kjørte Michele (som er ansatt som teknisk trener) på med hoftevrikk buldre. Michele freser opp med flotte hofte bevegelser, mens jeg står igjen på bakken å gråter!!

Den teknikken er vanskelig å få med seg gitt.. Jeg er ikke noe klatre talent akkurat, må nok trene, trene, terpe, terpe!!

Sverre ga meg noen lærepenger, pluss at jeg er blitt mer bevisst på at jeg ikke har kropps kontroll :) Hofta mi henger ikke med, den ligger ofte et sted midt i mellom der den skal være og der den ikke bør være. Må bare jobbe masse med teknikken, kan ikke bare sloss meg oppover bulderne.

Please, gi meg litt klatre talent :)

Ei uke til FONT!!

7 kommentarer:

Helle sa...

Tror det ligger til familien jeg - med litt stive hofter, som ikke vil helt henge med.... noe feil må det jo være på oss også hehehe haha :)

Lykke til med treningen, vi måååå bare få møttes neste uke en dag da :)

~ Vegard ~ sa...

ja det må vi! Vi må få se Cita snart igjen!!

Anonym sa...

Jeg kan anbefale magedans: Det får sving på hoftene dine og du kan jo allerede horisontale åttetall så du bør utvide til vertikale åttetall som jeg faktisk tror vil være veldig nyttige i en klatresituasjon ;)

~ Vegard ~ sa...

hmmm.. hørtes innvikla ut :)

Anonym sa...

Det er ikke så innvikla som det høres ut - all dans er egentlig basert på vanlige bevegelser og vertikale åttetall er basert på det å gå fremover: hvis du tenker over hvordan du beveger hoftene når du (tja - kanskje ikke du og helle) går fremover så ruller du fra side til side...må vise deg det en gang: ble litt vanskelig å forklare...

Anonym sa...

glem det med all dans, fordi jeg tror ballett er basert på det motsatte av naturlige bevegelser...

~ Vegard ~ sa...

da glemmer jeg det inntil videre ;)