torsdag, mars 05, 2009

En etterlengtet treningsøkt :)

6 dager av er det lenge sida jeg hadde, men nå følte jeg det trengtes og det passa fint siden jeg skulle på jobb tur. Så idag var jeg sikker på at jeg skulle være frisk og fit for fight (uten om den hersens ryggen da..), men temp'n i kroppen føyk i hytt og gevær igjen.. Hmmmm.. Merkelig! Føles fortsatt litt slapp ut. Men uansett så ble den en skikkelig bra tau økt med Mariann :) Jeg sendte seff opp ledestjerna overallt, og fulgte etter i god stil. Vi gikk mange ruter, litt på 6'er tallet og 7'er tallet, deilig, føte at jeg ikke hadde noe futt i kroppen til å ta i idag. Så i "første forsøk" ruter var perfekt :)

Takker for god oppslutning på kommentarene, får bare håpe Jokkesen klarer å karre seg opp av sofaen i tide, ett gammelt soffa utrykk.

Bare en tre ukers tid til Bleau!! FETT!!

Ingen kommentarer: