søndag, mars 15, 2009

Lenge sida bogging og trening

Nå har jeg prøvd å holde meg unna trening i laaaaaaang tid for å bli skikkelig frisk. Men jeg føler meg fortsatt ikke helt bra, hva skjer'a?? Drit virus som henger igjen i kroppen. Merker det på at jeg er daff og blir sinnsykt varm under trening.. Hmmm.. Ikke lenge til 28. mars og Fontainebleau, så jeg får heller satse på at Bleau til høsten blir en større høydare form messig. Gleder meg forferdelig masse til å kjenne på stein igjen!!! Det skal bli inspirerende :) Pluss at jeg skal super mange bilder!!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Kååååååååååååålhue! Bogge-bøgen?

Hva med å spørre doktoren om du har kyssesyke?

~ Vegard ~ sa...

Bogge bøg? hva er det'a?

Jepp skal sjekke i morra kl 0900 hos doktor'n!

Får da ikke håpe det..

Anonym sa...

Ho-ho, bogge-bøgen! Du blir cock for hele kollektivet i Font. Maten på bordet når vi kommer hjem sårfingra og med nylogga 7C'er. Digg ass, giRa!

Hils doktorn!

~ Vegard ~ sa...

Hehehe!! You wish gutten!
Jeg er nok kun "cock" for min kjære Kristin!

Men mat skal det bli i våres Gîte, ikke alle som har tilgang til den!

Jokkesen sa...

Faen. Font i påsken er så jævla 2000 ass.

~ Vegard ~ sa...

Derfor blir'e uka før Påske, det er så jævli 2010 esse!!

Jokkesen sa...

Ja-ja, whatever lizm. Uansett Arnica 30C kurerer både finger'n lyskestrekken og slappheten. Garantert.

Hvis du legger litt hår fra hestehale under dørmatta, så blir du kvitt den stølheta i korsryggen også.

Anonym sa...

Ring Snåsamannen, Boggo-cock. Det er så jævlig 2009.

Anonym sa...

Ampert noen? :-p

~ Vegard ~ sa...

litt usikker nå Techologine, men hvem er bogge-bøgen og hvem er boggo-cock?

Er det meg du referer til som bogge-bøgen og Jokk som boggo-cock?

Det er litt forvirrende Tacky!

Jokkesen sa...

Hoho! Jises. Fyttihelvete, jeg ler meg ihjæl ass. Lurer på om arnica 30C hjelper mot latterkrampe også. Litt arnika under tunga og litt hestehår oppi rassa.

~ Vegard ~ sa...

ha ha ha!!
Test og finn ut :)