onsdag, januar 28, 2009

Travers og styrke

Dro en super kjapp tur på Verket etter jobb, masse bilkø opp, grrr!! Men når jeg endelig kom fram så kjørte jeg på med 25min travers og hvilte litt før jeg kjørte mage og korsrygg programmet. Det var litt for mange mennesker til å dra en travers runde til så jeg gikk opp å trente litt pyramide dead hang på Moon brettet to ganger, en hengene strak og en med nesten 90 graders vinkel (5sek, 10sek, 15sek, 20sek, 15sek, 10sek, 5sek) med halvparten hvile. Jeg var skikkelig sliten, var så vidt jeg så rett og klarte å prate reint :) Håkon var med å kjøre rygg og mage, så det var fett :)

Så var det rett hjem til Bocouse d'Or premie utdeling, 3prix la France, 2prix le Suede, 1.prix la Norvegé!!!

Vi vant VM i kokekunst 2009!!

Grattis Geir Skeie!!

2 kommentarer:

Jokkesen sa...

"Moon brettet"? Hva er det'a?

Håkon burde stikke å klippe seg istedetfor å kjøre rygg. Vil gi mye bedre uttelling både i veggen og på damefronten.

~ Vegard ~ sa...

Det grønne sloper brettet, digg brett :)