torsdag, januar 22, 2009

Etter jobb trening

Ah, deilig med en økt rett etter jobb, da er det mye mindre folk på Verket. Fikk meg en 25min og en 20min travers økt før alle folka dundra inn i ballsalen. Prøver å bruke så mange dårlige tak som jeg klarer, ikke bruke for gode tak hele tida. Sinnsykt bra trening, svir i underarma og henda bare åpner seg mot slutten. Grunnlaget har begynt å sive inn i muskulaturen :) Så får vi se om dette kan hjelpe meg til å bli sterkere til slutt.

Avlsuttet med litt død heng på sloper'ne på Moon brettet, pluss en finger økt med pyramide trening (5sek, 10sek, 15sek, 20sek, 15sek, 10sek, 5sek) med halvparten av hengtiden som hvile. Godt å kjenne at finger'n tåler litt død heng. Da kan jeg trene litt fingerstyrke ihvertfall :)

Etter den sinnsykt spennende håndballkampen skal jeg kjøre en runde med den kjære strikken!

Ingen kommentarer: