torsdag, juli 31, 2008

En herlig dag på Eftang

Idag dro vi (Timo, Kristin, Junior & jeg) en tur til Eftang ved Sandefjord, i et fantastisk deilig vær! Vi plukka opp Marianne som skulle ned til familien sin, så var vi så heldig å få en guida tur på området hvor de har hytte. En super fin hytte "midt" i skogen med havsutsikt! Det var mange fine klassiske 80'talls buldre på Enga, pluss at vi testa en stor fin stein i havgapet! Jeg gikk dessverre ikke "familie bulder'n", bulder'n som er gått av oldemødre etc av Marianne. Men hvis de er av samme kaliber som Marianne så er det jo ikke så rart :)

Vi fikk bada og paddla litt kajak! Sykt deilig dag! Så nå har vi fine og røde skuldre hele gjengen.

Mage, korsrygg og strikk som vanlig i kveldinga!






I Sandeford får du bikini kledde jenter til å spotte deg :)

4 kommentarer:

marianne sa...

Ha ha ha! Hvem er det blekfete vesenet der som står å sprader med hendene i været??? Skuffa over det der med familiebuldern...spørs om du noen gang får komme på besøk til oss igjen:)

~ Vegard ~ sa...

huff ja.. jeg også er skikkelig skuffa.. men hvis jeg trener sykt hardt kan jeg kanskje få komme tilbake og teste på nytt :)

Hu med henda i været er ei skikkelig sterking!! Vilt :)

Anonym sa...

Faen, jeg var tydeligvis på feil sted den dagen der ;-)

Jokk

~ Vegard ~ sa...

Jepp, men det går jo an å se om de bikini kledde jentene står der til neste år igjen også :)