fredag, desember 18, 2009

Hvasser, to "inne" økter og en Verket økt

Fikk mail fra Jo (mr. Bleau) på fredag, han varslet om snø på Bas Cuvier på fredag. Det ligger 10cm snø i den deilige skogen.

Bilde mr. Montchausse

På søndag var jeg en tur på Hvasser, jeg har aldri vært der før å brukte lang tid på å finne ut hvor ting lå. Iskaldt men sol og knusk tørt. Jeg trodde alle uten barn var ute å buldra hver dag, men jeg fikk ikke med meg en sjel. Så da ble det meg, pad'n og havet :) En deilig ettermiddag!

Litt stemmningsbilder fra Hvasser.






På tirsdag hadde Krisin og jeg en økt på låven, kaldt men kult. Kjørte litt i 45 grader'n og avslutta med avlåsnings øvelser. Prøver å bruke så små tak som mulig hele tiden, fingerstyrken skal opp!! Ny økt på torsdag kveld i -9, vanskelig å få skikkelig varme i kroppen da, men holdt på i 45 grader'n, pluss noen buldre som Kristin me'kka. Veggen er fet!!

Skal bli gøy å vise veggen fram til flere på nyttårsaften :)

Hælja, som vanlig i julestrida, ble ikke brukt til buldring (dessverre...) men til shopping etc. Så ble ryggen litt sur og ikke noe låve dans!

Massasje i morra, krysser fingra for at det hjelper :)

Bittelille Julaften ble den en økt på Verket med Kristin og Ville, vi ble begge sablet ned av de harde bulder'ne! Deretter bar det til massasje, prøve å temme den sure ryggen.

Ingen kommentarer: