torsdag, april 16, 2009

dagdriveri

hmm få debatter og liten respons på vikariatblogginga, du får ha meg unnskyldt Vegard! Begynner å tro at jeg er den kijpe vikaren, endelig fri fra lærern også kommer det en kijp tulling!

Da får jeg blogge litt om hvordan denne torsdagen har vært da....De fleste er vel vant med at Vegard debatterer på dagen (når han egentlig skal jobbe, heheh den satt tenker jeg... Vegard! ) at han deretter drar hjem og spiser middag også stikker på verket, og til slutt da blogger om hvordan dagen har vært når han kommer hjem på kvelden. Min rytme er noe annerledes, så beklager om jeg har forvirret og forstyrret folks daglige rutiner ved å blogge på helt andre tidspunkt. Datamaskinen min eksploderte og brant opp for et par år siden så det er også et minus....hvis jeg skal følge med på bloggen når jeg ikke er på verket så må det bli via wapgreiene på mobilen og det koster vel noe j...med penger?!
Denne dagen startet med at jeg spiste to bokser med mais fordi jeg ikke hadde noe annet og to kopper kaffe. Pakka sekken og tok en buss og to t-baner til grevling. Jeg la igjen crashpaden der i går kveld for å tvinge meg selv til å dra dit tidlig. Kom dit ca 10, men jeg var så trøtt og det var kaldt og guffent så jeg prøvde å varme litt opp, sovna litt på padden før jeg bestemte meg for å dra ned på verket. Dro innom hellerud taufelt, der var tilfeldigvis et par kamerater, så jeg satt på med de til verket. Nå skal jeg spise omelett på myrens kjøkken, også buldre et par timer også jobbe på kvelden. faskane det her jo som å skrive stil, vet ikke om det hverken er morsomt eller interresant å lese, dere får bare si ifra hvis jeg kjeder dritten ut av dere...unnskyld utrykket!
erik

Ingen kommentarer: