onsdag, april 22, 2009

bølerveggen

dere henger med der ute? det er bra. I dag visste jeg ikke hva jeg skulle gjærra som det heter. Klokka gikk, fingern var vond. Begynte å lese billettene av lars s. christensen. Begynte å snakke med meg sjølv, "skjerp deg", "stikk ut å jogg" sånne type ting. Klokka gikk mer, begynte å se ut i oppgangen om hun hyggelige nabodama fra Kina var hjemme. Har forresten en liten historie om henne. Jeg jobba på folkehelseinstituttet. Jobben jeg hadde ble lyst ut (?) og de begynte å inkalle folk til intervju. Intervjuene forgikk i kontoret ved siden av, så jeg kunne smugkikke på hvem som kom. Og jo...hvem var første på intervju for å få den jobben jeg hadde og ønsket å fortsette med å ha ?...nabodama. Jeg synes egentlig det var jævlig kult og håpet at hun fikk jobben. Det fikk hun ikke og jeg mista den.
Okay så var det dagen i dag da...klokka gikk ja. Så at kjell i. røkke skulle ha pressekonferanse så jeg bestemte meg egentlig for å vente på den, men så ringte matteproffersorn. jens olav. han var sjukmeldt fordi han hadde brukket en tann på vei hjem fra hauktjern og hadde noe forkjølelsesgreier. Så vi stakk på bølerveggen. brukte faktisk litt tid på å finne veggen, utrolig rart egentlig så mye jeg har vært der. gikk feil flere ganger og måtte til slutt ringe rolf for veibeskrivelse. Jeg har fortsatt vondt i fingern så jeg ble egentlig bare med ut for å rappellere litt. prøvde å spjelke fingern med en pinne, men det funka ikke. Proffesoren i anvend mattematikk prøvde iherdig på bølerbandittene, det gikk bra.
Også gikk vi til bilen, proffesoren fant ut han ville låne den gamle vhs filmen buldring av meg. Jeg henta den også tok jeg 37 bussen gjennom hele byn til foreldra mine for en månedlig middag. og nå sitter jeg hos dem og blogger,,thats it.
erik

18 kommentarer:

Anonym sa...

Hohoho!

Ditt nye nikk, Erik, er ....


Bloggekongen!

~ Vegard ~ sa...

FETT!! This is fun!! hahaha

Digg å ha valgt riktig vikar, den kule vikaren :)

Anonym sa...

Rapellering er en fin hobby! Er dog litt usikker på hvordan man graderer rapeller. Kanskje dette er noe vi må sette Mr. Gulliksen på?!

Jay

Anonym sa...

Minner om en Erlend Loe bok. Lever du i en sånn bok?

erik sa...

ja jeg er som et furubord

Anonym sa...

Stod du i vinduet i nabokontoret og nappa deg i løken da hu kineser'n ble intervjua?

Fyttihelvete.

erik sa...

skikkelig bra innlegg anonym! gratulerer med deg

Anonym sa...

Alle runker, da! Æ'kke no'å skamme seg over det, Erik.

Kanskje litt spesielt valg av sted, bare.

erik sa...

tipper du har masse kviser
ffyttihelvete som du så bra formulerer det

Anonym sa...

Fy og satan så mye pubertale innlegg. Stå fram med fullt navn anonyme feiginger!!!!!!

Anonym sa...

Kukkskalle. Du er jo også anonym!?!?!?!?!? Da er du like døv selv......

erik sa...

jeg tror jeg skal dedikere en bloggdag til dere anonyme, hva skulle vi egentlig gjort uten dere HÆÆÆ?

mikke sa...

HA HA Erik du er kongen!
Først går du 7C,så tar du over bloggen,snart jobben ABB,og vips så sitter du faen meg med dama til Vegard og.

hahahahaa du er rå!

Mikke

~ Vegard ~ sa...

hahaha!!

Vips sitter du der med to ste-kids og en hund i en altfor dyr leilighet ;)

hahahaha

Jokkesen sa...

Hoho! Det hadde kledd deg Erik

Anonym sa...

Med pølsesnabbene satt ut av spill, og finvær som sikkert gjør det dødsens stille på verket, forventer vi litt hyppigere blogging, vikar-Erik!

Eller er du ute og rapellerer igjen?!


- banditt fra Bøler

krimpern sa...

haha! blogging åpner verden for mine føtter! synd det bare er en uke igjen.

Anonym sa...

Er det virkelig bare en uke til Vegard er tilbake? Hvordan går det med formen Vegard?

Lasse