tirsdag, mars 09, 2010

Ski, alpint, del II tak måking, buldre økt


Forrige torsdag dro vi hele gjengen opp til Gautefall for litt hyttekos og ski. Fredag gikk Kristin og jeg en lang skitur i snøføyka, jeg tryna på "flatmark" i en sving jeg trodde (så'kke en dritt..) gikk til venstre, det gjorde den altså ikke. Lørdag var det duka til med skikkelig påske vær med sykt bra snø. Spente på plankene og fikk endel turer, deilig :)



Søndag fikk jeg unna del II av tak måke prosjektet, denne gangen fronten av huset med sikring. Tung og brutal jobb, men god trening :)

Mandag kjørte jeg på med 3 sekunders trening igjen, først oppvarming, deretter 4 problemer 4 ganger hver, med forskjellige tak (pinsj, crimp, åpen hånd...). God trening på ca en time. Planen er å kjøre dette fram til en 14 dager før Font, da er det på tide å kjøre harde buldre problem. Altså ca 2-3 uker med denne type trening, digg å ha noe systematisk når man trener alene. Godt og varmt i låven for tida :)


Plankene mine i farta!

Ingen kommentarer: