fredag, januar 22, 2010

Ny uke over, FREDAG!! :)

Da var nok en uke over i 2010, jeg har kommet såvidt igang med buldringa igjen. Kjørte CatSlide på mandag og onsdag, som vanlig sykt bra trening og jeg blir vanvittig sliten. Får prøve å holde to-tre ganger i uka med denne core treninga, bra for den gamle mannen :)

Det ble en times økt i låven på torsdag, andre økta i år, det ble en effektiv og god økt. Kjører på i 45 grader'n, oppvarming og alt foregår der. HAr fått beskjed om att tjukkasen kommer 29/1, får håpe det, litt lettere å dra på med god landing.

Fredag dro Kristin, Ville og jeg til Oslo for å kjøpe alpin støvler til meg, jeg var heldig å fant noen som var brukt kun en hælj p Finn :) Så nå har jeg fett utstyr veldig billig!! Dette skal det kjøres med framover: Garmont Endorphin oppå disse Fisher skia. Det blir spennende, siden jeg ikke har stått på ski siden jeg var liten, kun brett. Så dro vi på Verket for en hel to timers økt, ganske uvanlig for oss med så lang treningstid. Men uansett, føler at Catsliden har noe for seg, sterk i kroppen med fingrene var litt såre etter to hele dager på rappen. Men det er super digg å buldre igjen.

Det ser ut til at våre venner i Hueco koser vettet av seg, fy grisen man skulle vært der!

Hjemme ble det spikermatte og tidlig i seng for å møte gutta freshe på natterstid.

Ingen kommentarer: