tirsdag, juni 09, 2009

En knall bra buldreøkt

Idag hadde Rolf og jeg en knallbra buldreøkt, finger'ne er super slitne etter kveldens hardkjør :) Mikke skulle egentlig være med oss, men han valgt å trene den ellers så stramme magen sin! Vi kjørte på med alt vi er dårlig på, i bratta seff, små tak, vridninger og tekniske moves... Skitt as, gøy når man klarer å få til et move man ikke skjønner at den gamle stive kroppen skal klare!! FETT!! Blir ganske så giRa ja! Så giRa at jeg glemte bankkortet på Verket, så da ble det en kjapp tur i kvart over elleve tida for en ny liten chatt med Erik the Viking. Takk for at du loppa kortet for all cach Erik ;)

Lagde forresten sykt mange buldre, teipa to, en gul og en rød :)

16 kommentarer:

techno sa...

Hva med å begynne å buldre ute 'a, ikke bare trene inne? Jisess!

~ Vegard ~ sa...

jissuesss, kan'ke du begynne å bry deg og deg selv istede, start med rent undertøy for eksempel!

Anonym sa...

Ikke til å stikke under en stol at bloggen BLIR kulere når du buldrer ute, Vegard..... Du har tidligere nevnt at utebuldring blir for hardt for kroppen. Hva med lett utebuldring istedetfor mellomhard innebuldring?

~ Vegard ~ sa...

ja det hadde sikkert vært en mye fetere blogg hvis jeg hadde buldra mere ute, men jeg blogger ikke for at du skal få noe fett å lese, det er simpelthen treningsdagboka mi! Problemet i det siste er ikke at det er hardt fysisk å buldre ute, men pad'n er ikke like tjukk som en tjukkas, rygg problemer og høye fall = enda dårligere rygg!?! Bloggen hadde også helt sikkert vært sinnsykt kul hvis jeg hadde vært dritsterk, super rik og ikke gjorde noe annet enn å blogge fra Hueco, Font, Joe's, Magic, Vingsand.. Men slik er det jo ikke! Så du får fikse en slik blogg du :)

Anonym sa...

Var ikke du på Filmplaneten her om dagen da? Og det gikk bra med ryggen? Uansett så må det gå an å skaffe en tykk pad og gå lave buldere, f. eks. ut å gå Grevling eller Bomber og granater (og samtidig få bagget din første 7c!) med en Mondo under deg; bedre trening enn en økt på Verket!

Bloggen hadde ikke vært kulere om du hadde vært "dritsterk". Det at du representerer mannen på gata er jo en del av konseptet.

Anonym sa...

Hallo?? Jobb og barn og ny baby på vei - hvordan kan mannen rekke å stikke ut i skogen hele tiden?

~ Vegard ~ sa...

Jeg er helt enig i at ute er best, prøver så godt det lar seg gjøre å komme meg ut. Men det er ikke alltid like lett å få tida til å strekke til. Du får show me the beta på bulderne :) Jeg er med!! Ryggen er på gang!! Den er som en myk himmelseng når jeg er 2mnd i Bleau, det skal jeg også dette året. Så selvom ikke den daglige treninga foregår på stein, så er jeg i snitt de siste åra nesten 8-10uker på (sand)stein. Men skal du bli god på stein så må du trene på stein.

Jeg syns absolutt at bloggen hadde vært fetere hvis jeg var mutant, da hadde navnet vært litt forandre også kunne jeg nytt mine mutatnt bevegelser istede! ;)

Anonym sa...

Tips til fin, lav, bratt bulder: den lille steinen rett ved stalkersteinen på hellerud som har tre buldere: en 7A+, en 7A og en 6C+. Tror de heter Høyreseperatist, venstreseperatist etc.... Kun ett-to harde flytt på krimpere. Med en mondo får du max 40 cm fall på rumpa. Lykke til med ryggen! Når skal du til Font?

Lasse

Anonym sa...

"Hallo?? Jobb og barn og ny baby på vei - hvordan kan mannen rekke å stikke ut i skogen hele tiden?"

Det tar ikke lengre tid å dra på Hellerud eller Tokerud enn en tur på Verket. Maks fem minutter å gå fra parkeringen.

~ Vegard ~ sa...

Mundo blir nevnt sykt ofte her, har vi en liten selger her el? Bleau til høsten er 26.09 - 21.11 :) Også blir det forhåpentligvis en USA tur til neste vår!!!

Jeg skal teste de ut, takk for tips!

Vanligvis så bruker man mye lengre tid utendørs enn innendørs, og ja Tokerud er ett godt alternativ for innetrening ute. Men jeg er ikke så veldig begeistra for det stedet, det ligner litt for mye på Telenor Arena.

Anonym sa...

HAHA, enig, Tokerud er udigg

techno sa...

Hva skarru 2mnd i Font for'a? Trene inne på i Arbonne?

Treningsdagbok? Kan du ikke ha den i XL eller word som andre folk?

~ Vegard ~ sa...

innimellom så er du en skikkelig hard bæsj man ikke helt klarer å presse ut Techno!

erik sa...

hva med en boksefight? techno vs evensen. Er vel ikke lov i norge, kan høre med stena line for dere.

Anonym sa...

Synes nå det er artig at techno er tilbake.......

erik sa...

jeg kan være bookmaker også forresten.
HAHAHAHAHAHA!! jeg gleder meg. Tidenes stena line tur.