fredag, juni 04, 2010

Bilde overførings trøbbel...

Endelig fikk jeg overført bildene fra Bohuslän turen Timo og jeg hadde for fjorten dager sida. Da var vi så heldige å besøke Lars Magnus og Hanne i sitt nye super fine Torp :) Magnus var også tilstede for en minnerik og fantastisk fin hælj !!

Bohuslän er helt fantastisk, jeg har aldri vært der før men skjønner nå hva alle snakker om. Linjere, linjer, linjer, linjer, linjer!!!!



Pad er alltid bra :)

Timo og Hanne skravler litt

Magnus tester Science Friction

Den sykt kule gutten med den fete veggen bak

Jeg tester Aritmetik

Kilestøter'n Hilde på tur også, veldig hyggelig å se igjen

Mange skumle dyr i Bohus

Vi pussa noen buldre på søndagen i Pins'a, Timo fikk gått tre nye linjer. Fra venstre til høyre på steinen Timo sitter på: Stein, tre og Timo. Alle på sektoren Elementer.


Puss, puss :)

Her går Magnus Vann

Magnus går Ild



På vei hjem dro Timo og jeg innom Noas Ark ved Bohuslän, en fantastisk fin dyrepark.


Snøleoparden står å glaner ut i lufta

Jerven er kul



Et par super fine tigre :)

Noen gårdsdyr var det jo også der.

Tusen takk for fin hælj Folkens :)

Ingen kommentarer: