lørdag, november 15, 2008

To dager av og to dager på

Etter Bleau hadde jeg to dager med buldre fri, greit å hente seg litt inn. Trente strikk og korsrygg begge dagene. Deretter ble det buldring både fre- og lørdag. Føler at finger'n hemmer meg litt, klarer liksom ikke å ta i med den.. Men det skal vel kanskje bare mangle siden ringbåndet er litt ute å kjører. Nå for tida har jeg super fokus på teknikk, få igang hofter og trene korsrygg. Villesen mener beina og overkroppen min ikke hører sammen :) Men han har også lovet meg at ytrefiletene mine kommer til å bli kjempestore etter opplegget! Kanskje ryggen blir litt blidere og gladere også! Nå er jeg super giRa på å henge meg på Hueco turen til gutta, men det spørs vel.. Vi får se :)

I morra blir det en ny buldreøkt på Verket! Da får jeg prøve å holde meg unna de minste takene med venstre hånd.

Ciao!

Ingen kommentarer: