onsdag, juni 25, 2008

Nå starter det..

Jeg har en halsbetennelse som ikke vil gi slipp, men har fått beskjed av legen at det bare er et sår som trengs å heles igjen. Så derfor er jeg igang igjen etter ei hel uke uten noe som helt fysisk fostring, kun sett på sterke Kristin buldre.

Nå skal jeg kjøre hjemmeprogrammet som Villesen har snekret sammen for meg :) Jeg har jo vært så heldig å få en super sterking til å hjelpe en gammel stakkar.

Så nå er det bare å gire opp til Font høsten 2008! Men innimellom der så blir det to sykkel ritt, Grenserittet og Birkebeinerrittet.

Der var første økt med hjemmeprogrammet ferdig:
Strikk, 5 forskjellige øvelser
Situps
Push ups
Korsrygg
Vektøvelse side

Skulle bruke ca 1t, brukte ca 45 min (+ utøyning ble det 1t).

Klar for litt buldring snart...

1 kommentar:

Øyvind sa...

hmmm...spørs om du ikke må få noen øvelser til da!? :)