lørdag, april 10, 2010

Første baris økt i låven!

Amerika fareren Villesen fikk æren av å dra av seg til baris som første mann på Solstad buldregaard!! Grattis Villesen :) Merk dato, fredag 9. april 2010!


Økta ble gjennomført av @Øyvind Ville Sæter, @Camilla Knudsen, @Kristin Asdal unt meg. Det ble to timer med hard core buldring! Amerika farerene viste hvor fingersterke de har blitt, vilt! Det ble lagd mange buldre med små tak, vondt i pølse fingra etterpå. Avslutta med peketrening, 20 flytt som bestemmes av makker'n underveis. Tungt og skikkelig bra trening. Klarte t.o.m 20 flytt på 45 grader'n :)

Nå er det snart bare 6 dager til Fontainebleau! Ikveld ble det litt core trening :)

@'ene bruker jeg til å teste om det blir linker på Fjeser'n..

10 kommentarer:

krimpern sa...

hvorfor er det sånne @ foran navnene?

~ Vegard ~ sa...

se innlegget mann ;)
@'ene bruker jeg til å teste om det blir linker på Fjeser'n..

men funka ikke slik jeg ville!

Kom til Font'a!

krimpern sa...

hva er fjesern ?

Kristin sa...

fjeser'nboka som du er så mye på for tida :)

Bli med til Font'a Erik!!

Jokkesen sa...

Hoho! Herlig.

Jokkesen sa...

Forresten, 10.april klatra vi i barings på Damtjern. UTE.

;-D

krimpern sa...

hva er barings ?

Jokkesen sa...

Barings de nye klatretights'a fra Organic. Bare 1200 spenn og dritfine farger. Også kan du spise'rem når de er utslitt, for de er dyrka helt uten bruk av sprøytemidler. Litt gjødsel har'em dog blitt utsatt for, men drit i dét da. Juhuuu!!!!

Mannge nye prosjekter på'rei, Vegrar... men blireno uttopping!?!?

~ Vegard ~ sa...

Får'u dissa tight'sa billigere el? Hadde vært fett på gården :)

Har ikke vært på dissa prosjekta så mange ganger, men var på Vandale to dager, framgang andre dag :) Så det skal gå med litt jobbing..

Ellers har mine prosjekter fått få dager av meg, men sånn er'e vel med småbarns fedre :) Mye trening hjemme i perm nå!

Du'a? Skjer'e noe i livet ditt'a Jokkelibukk? :)

Jokkesen sa...

Nei. Ingenting. Jeg er ikke på Facebook engang.