onsdag, februar 10, 2010

Buldre økt med min kjære :)

Igår var det endelig duka for en liten økt sammen med Kristin igjen, lenge sida sist nå. Har ikke helt passa i det siste :) Vi varma opp på 22 grader'n, må få skrudd om der, litt kjedelig. Gikk endel varianter av gammelt og nytt før vi gikk over i 45 grader'n. Slang på meg håndledds vektene og dro på med timeing og avlåsnings treninga. Holde 3-4 sekunder før jeg griper taket. Ganske tungt med 1.5kg ekstra på hver arm. Kjørte på tre problemer x 3 ganger. Så kjørte jeg på med nye problemer, skulle lage akkurat så jeg klarte dem i første med vektene, lagde 3 problemer, gikk fint med de to første men den siste ble for hard. En skikkelig god økt :)

Kristin, Kjuge august 2008

På mandag var gutta i Wyller løypa, Marius, Charlie og jeg :)

Samme fete plankene som meg!

2 kommentarer:

erik sa...

hvorfor står det en tulling oppå bigjumpen bak der ?

~ Vegard ~ sa...

Skikkelig linselus as!! Utrolig dust fyr som absolutt skulle være med!!! ÅÅÅ, jeg blir så sint !