onsdag, september 09, 2009

To buldredager på Gekko

Første bloggings fra Våle!

Har fått kjørt på med to buldreøkter på Gekko, mandag og tirsdag. Føltes veldig sliten ut, kanskje ikke så rart etter to harde måneder med salg, maling, flytting etc. Nå skal det bli utrolig deilig med 2mnd'er i Font, GLEDER meg, kun to uker igjen!! Gikk så mange problemer som mulig, på kort tid begge dagene. Jeg hadde en liten time på hver av øktene. Følte meg veldig svak, temperaturen i kroppen bare fyker opp med en gang jeg gjør noe. Satser på at det blir bedre når jeg får hvilt litt :) Satser på en økt i morra også.

Tirsdag og onsdag ble det litt spikermatte :)

13 kommentarer:

techno sa...

Samme gamle dritten med andre ord... Når skal du lære?

~ Vegard ~ sa...

det er du med andre ord også... Når skal du lære?

Anonym sa...

Fy faen Pål, hvorfor er du alltid så jævla sur?

Anonym sa...

stakkars Pål.

Anonym sa...

Ikke tull, a'! Techno har jo et poeng, det er jo stort sett "følte meg svak, temp'en i kroppen gikk opp da jeg gjorde noe" (!), hele tiden...

Mao., "samme gamle dritten", selv om jeg ikke ville ordlagt meg så direkte selv...

Anonym sa...

Litt rart at Vegard skriver At det skal bli bra med litt hvile, pga litt dårlige økter, og så i neste setning
satser på en økt imorgen også
hallo???? Hva med en hviledage a? Og så støte hardt. Techno har et poeng

~ Vegard ~ sa...

hvile betyr ikke nødvendigvis hvile fra trening, det er mere i livet enn å sove og trene, jeg har det ihvertfall slik! Hvis du har mye å gjøre ved siden av trening så kan det være godt å få en hviledag fra det du evnt. gjær ved sida av.

Mine økter i det siste, har kun bestått av maks 1 times intens buldring, kanskje 3 ganger i uka. Hvis jeg fjerner noen økter pga at jeg er sliten fordi jeg har mye å gjøre ved sida av så blir det ikke noen økter igjen. Uansett hvor negativt det høres ut når man skriver det, så hadde det for psyken vært mye verre å ikke hatt der øktene. Buldring er en idrett hvor du får målt deg selv hele tida, hvis du har mye på planen ellers så merker du det raskt.

Men takk for omtanken! Nå lir det mot 2 fulle digge måneder i Font!!

L sa...

Benchmarks

Har du gjort noen referansemålinger på L-øvelsen? Hvor lenge klarer du å henge slik nå i forhold til når du begynte med den?

~ Vegard ~ sa...

startet med 10 sekunder, holder greit 15 sekunder idag :) Altså, sterkere! ;)

techno sa...

Sur? Har alle gått på KG her 'ell?

~ Vegard ~ sa...

du har vel aldri gått under kallenavnet solstrålen akkurat!
Ell?

techno sa...

"Stikk å blogg litt a, bloggfitta"

~ Vegard ~ sa...

Hvis din kjære ser at du skriver så stygt så får du bank av'a!